Friday, December 29, 2006

"God! Why Me?" = خدایا! چرا من؟

سلام/ چون این سوال نفسانی "چرا من؟ خدا!" را زیاد از دوستان عزیز می شنوم، مطلب زیر را که نازی جان لطف کرده و امروز فرستاد برایتان می زنم تا ببینید که دیگران چگونه برخورد می کنند با مسائل اساسی زندگی = بیماری، مرگ ...زنده باد مهربابا...

Jay Baba, this is about the tennis champion Arthur Ashe, who by wrong blood transfusion caught AIDS, and was so cool to NOT complain to God, "why me?".... A question i hear A LOT, from various people, who resist the Will of God, by asking this egotistical question! Thanks to Nazi, who sent it this morning.....


آرتو اشي (Arthur Ashe) قهرمان افسانه اي تنيس ويمبلدون به خاطر خون آلوده اي که در جريان يک عمل جراحي در سال 1983 دريافت کرد، به بيماري ايدز مبتلا شد و در بستر مرگ افتاد. او از سراسر دينا نامه هايي از طرفدارانش دريافت کرد. يکي از طرفدارانش نوشته بود: «چرا خدا تو را براي چنين بيماري دردناکي انتخاب کرد؟» آرتور در پاسخش نوشت :
در دنيا، 50 ميليون کودک بازي تنيس را آغاز مي کنند. 5 ميليون نفر ياد مي گيرند که چگونه تنيس بازي کنند.500 هزار نفر تنيس را در سطح حرفه اي ياد مي گيرند.50 هزار نفر پا به مسابقات مي گذارند. 5 هزار نفر سرشناس مي شوند. 50 نفر به مسابقات ويمبلدون راه پيدا مي کنند، چهار نفر به نيمه نهايي مي رسند و دو نفر به فينال ... و آن هنگام که جام قهرماني را روي دستانم گرفته بودم، هرگز نگفتم خدايا چرا من؟ و امرز هم که از اين بيماري رنج مي کشم، نيز نمي گويم خدايا چرا من؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home