Tuesday, February 14, 2006

New life, New Name =نام تازه در زندگی جدید

14/02/2006 / 23:35

Peace. Yes, a new name can be more real than the given name. Although I have always liked my given name __meaning ‘one who does beautiful things’ (considering my translations only, I think I worth the name!)__ recently I have made up a new name for myself for my new life, starting last July, full moon (Gurupoornima Day), Prem Puja (worship with love, or worshipping God as Love...my own translation!). So from now on I like to call myself and be called with my new name.

سلام. تازگی یک اسم تازه در این زندگی جدید برای خودم ساخته ام که فقط برادر آلن ری و خواهر جی شری آن را می دانند و تاحالا بطور عمومی مصرفش نکرده بودم. با وجودی که از اسم قدیم و قانونی خودم همیشه خوشم می آمده (اگر تنها ترجمه هایم را هم در نظر بگیریم فکر می کنم لایق آن نام بوده ام!) ولی داشتن نامی تازه در زندگی جدید در قطع ارتباط با گذشته می تواند مفید باشد. به همین دلیل از حالا دوست دارم این نام را برای خودم به کار ببرم: پریم پوجا Prem Puja = پریم یعنی عشق الهی و پوجا یعنی عبادت. همین پریروز به یک برادر ایرانی __ که ساکن آمریکا است __ عبارت "عبادت بجز خدمت خلق نیست" را یادآوری و "به آرتی و مارتی و ... هم نیست" را به شوخی اضافه کردم! امیدوارم لایق این نام جدید هم باشم. برق رفت و بهتره این را زود بزنم ..... شاد باشیم. جی مهربابا

0 Comments:

Post a Comment

<< Home