Saturday, February 11, 2006

No-mind, Upansi Maharaj=واژه ی بی ذهنی و شاه ریاضت کش ها

12/02/2006 / 10:45

سلام/ متن زیر را الان با یاهو گپ زدیم با یکی از دوستان اینترنتی/

امیدوارم باب عزیز به قولش وفا کند تا بتوانیم این چهره ی غریب تاریخ عرفان معاصر هند را بیشتر بشناسیم/ آمین/ سازنده ی این فیلم زیبا و آموزنده باب فردریکز است که در اولین فرصت یادآوری اش می کنم برای دادن فیلمنامه که در واقع زندگی و تعالیم اوپانسی ماهاراج است

The following is the Yahoo IM chat with one of net-friends in Iran. Since it can be a reminder, will translate and post it here, so dear Bob Fredericks may be reminded to fulfill his promise! Jay Baba

…………….rikh: ما در راه شدن هستيم / we are on the way to BECOME.

mohsen khatami: موفق باشي / good luck.

….rikh: از ذهن به بي ذهني / from mind to no-mind

mohsen khatami: مي داني اولين بار (تا آنجا که من يافته ام) واژه ي بي ذهني را چه کسي به کار برده؟

/ do you know who has used this ‘no-mind’ for the first time (as far as I know)?

….rikh: نميدونم / I do not know

mohsen khatami: اوپانسي ماهاراج = شاه رياضت کشان/ استاد مهربابا/ Upansi Maharaj, King of Austerities.

mohsen khatami: فيلم زندگيش را ساخته اند و دوبار ديدم تاحالا/ They have made a film about his life and I have seen it twice.

….rikh: اگه فيلمش رو برام بفرستي / if you send me the film

ghaderikh: من هم دوست دارم نگاه کنم /I also like to see it.

mohsen khatami: ندارم خودم/ I do not have it myself!

mohsen khatami: به انگليسي است و جديد و ميخواهم به فارسي برگردانمش/it is in English and I like to translate it.

….rikh: ممنون/ thanks

0 Comments:

Post a Comment

<< Home