Friday, April 13, 2007

April Dhuni in Meherabad=مراسم آتش این ماه در مهرآباد

Peace. jay baba.... Yesterday the Dhuni was GOOD. Went to arti first and then walked down to the road side, where the FIRE is.Seeing Heather and Erico was lovely and we talked a bit from the Railway to the road. They must feel much satisfaction, seeing the results of their devotion and hard work for Beloved Baba during these years.
سلام. مراسم آتش دیروز خیلی خوب و جالب بود. قبل از آن برای زیارت رفتم بالای تپه و بعد از مراسم نیایش، با خوانندگان هندی مقداری دف نواختم. پیاده آمدم به سمت جاده و همزمان، هدر و اریکو را دیدم که موتورشان را نزدیک خط آهن پارک کردند و تا رسیدن به آتش دونی کمی با هم صحبت کردیم و شکرگزاری و شادیم را از بودن در اینجا با زبان بی زبانی (بردن دست ها به بالا) بیان کردم. این دو باید خیلی بیشتر از ما حال کنند از دیدن رشد این محل و در واقع ثمره دهی تلاش های مخلصانه شان برای آباد کردن مهرآباد. .


The Music was good and the Artis, as well. .6 Iranias were there (Excluding M'dkht, who does not like Persian(s)(Men. women language....)!

Persian Arti was performed by us and at the end MeherBaba/ MeherBaba Tune was fast and thrilling! .Some new faces and good old ones were there. There were about 150-200 people and more than one could expect for this month.
بادانی مهرآباد تا حد زیادی مرهون تلاش های این دو عزیز است؛ البته با همکاری سایر عزیزان پیشتاز

در حدود 200 نفر آمده بودند و بادرنظرگرفتن فصل گرما جالب بود دیدن این تعداد از چهره های قدیم و جدید. بدون مهردخت شش نفر ایرانی بودیم (چون ایشان از ایرانی بودن خودش و بقیه زیاد خوشش نمیاد و با ایرانی ها هم انگلیسی حرف میزنه، ایشون را جزو آمار نیاوردم!) در انتهای دعاها دعای مخصوص ایرانی آلوبا را خواندیم و در انتها هم با یک ریتم تند و شش و هشت نام نامی مهربابا/مهربابا بود که به آسمان رفته بود و همگی خوششان آمد از این شور و حال. Jay Baba

0 Comments:

Post a Comment

<< Home