Wednesday, August 09, 2006

'Shattering his dream' =نابودی رویای جوان اراکی و فاشیست

Jay Baba.... for you fun, i post the 'reaction' of this "Araki kid" (Arak and Tehran are not far from each other), enjoy and see the proof of the madness! Basically he is complaining about 'shattering his dreams"
سلام

خوب به حرف هاي اون آقايي كه در باره ي من يعني همون پسر 13 ساله حرف زد گوش داديم حالا به حرف من 13 ساله گوش بدين

آره دقيقا حرف ها را آقاي اوشو فور ايران براتون كپي كرد...باريكلا به شما آقاي اوشو....ولي گوش كن...نه تو همه ي اين افرادي كه براشون اين ميل مي ره اولا اين كه اگر شما آمدي و چنين اثبات كردي كه من طرف داره ديكتاتوريم و شما طرف آزادي تفكرات پس به آن بود كه ساكت مي شدي و نمي آمدي به اصطلاح آن مزخرفاتت روياي من 13 ساله را نابود كني...ولي شرمندتم خيلي گنده بزرگي زدي مي دوني چرا؟چون آن قدر احمق بودي كه نپرسيدي من اهل كجام و به من لقب جوان تهراني را دادي...ولي ضايع كاشتي مي دوني چرا؟چون من اهل اراكم...تازه 14 سالم هم هست نه 13....تو آن قدر تفكراتت گنديده هست كه بويش تمام دنيا را در بر گرفته...بعد آمدي درباره ي مشكلات رواني در تهران گفتي...در صورتي كه مشخص شد تو خيلي رواني تر هستي چون نه در زندگي واقعيت بلكه در همين ميل هم نداسته حرفي را زدي...و خود را يك فيلسوف مي داني...خواه نا خواه حال نوبت آن تفكرات تو هست كه به زباله داني راهي گردد...زهي خيال باطل...شايد در ذوقت خورد كه چنين خواستي اثبات كني كه من ديوانه ي تهرانيم ولي ديدي تو يك نفهم به تمام معنايي حالا پس خفه شو و سر جايت بشين آقاي نفهم نادانترسوي بدبخت

و حالا حرفم با بقيه ي افراد هست البته نمي دانم كه اين ميل ها براي كه مي رود ولي...مي گويم

من نمي دانم كه شما داراي چه تفكراتي هستين ولي در هر صورت شايد هر آن چه كه حال گفتم ثابت كرد كه اين آقا يك نادان عجول هست...و وقتي نتوانست با من به بحث ادامه دهد دم از اين زد كه من منطقي ندارم ولي مي خواست بر روي گندش هم چون گربه خاك بريزد چون خيلي كم عقل هست در هر صورت بريم سر اصل مطلب...بي شك جهاني كه امروز ما در پيش دارم مملو از احمقان فراواني است كه نمونه اي از آن را در چند جمله ي پيشن به آن اشاره كردم...شما ها چه فكر مي كنيد...چرا و چه گونه جنگ جهاني راه مي افتد؟...تصور شما بر اين است كه عده اي بي كار براي تفريح چنين مي كنن؟احمقانه ترين برداشت چنين هست...وقتي احمقان در دنيا زياد مي شوند جنگي رخ خواهد داد كه تمام افرادي كه نابودي دنياي حق و انصاف را مي خواهند نابود ميكند...اين همان چيزيست كه دنياي ما حال نيازمند است...يعني همان نظريه ي داروين كبير...كه طبيعت آن هايي را كه سازگاري ندارند را نابود مي كند...حال چه به طور طبيعي چه به دست فردي كه خود بر مي گزيند و تا رسيدن به هدفش آن را حفظ مي كند..من نمي خواهم بگويم كه طبيعت مرا برگزيده ولي بي شك يكي خواهد آمد...و افرادي چون اين انسان منفور را از بين خواهد برد

اين يعني همان هدف فرزندان پيشوا ي كبير

و باز هم مي گويم كه اي آقا آن قدر بي سواد است كه نتوانست با يك پسر 14 ساله حرف بزند...برو برو و دست به دامن انحرافاتي چون جوان تهراني شو


0 Comments:

Post a Comment

<< Home